19 Mart 2016 Cumartesi

Kız İsteme - Söz Hazırlıkları

Küçüklüğümüzden beri hepimizin hayalidir gelin olabilmek. Nerede bir gelin görsek hemen gelinliğini şöyle bir süzer hemen yorum yaparız ya da kimin düğününe gitsek daha aday olmasa bile kendi düğünümüz için planlar yaparız peki neden?
 Çünkü biz kızız doğamızda var bu :)

O kadar güzel heyecanlardır ki senelerce en güzel şekilde gerçekleşmesi için hayaller kurarız. Ve eğer vakti gelmişse de bütün detayları düşünmeye aylar öncesinden başlarız.
Şimdi bu kız niye böyle bir yazı yazıyor diye düşünmediniz eminim, çünkü çeyiz alışverişi postları boşuna yazılmıyor hoş :) Kısaca anlatacak olursam sizin detaylı olarak henüz bilmediğiniz ama benim 8 seneyi aşkın süredir bir sevdiceğim var kızlar :)

Geçen sene 24 Nisan'da evlilik teklifimi aldım ve sözümüzün olması için bazı şeylerin yoluna girmesini bekledik. Bekledik bekledikkk bekledikkkkk O_o
 Sabredin kızlar hayırlısıyla oluyor böyle şeyler acele ettikçe daha kötü oluyor tavsiyem sabredin...



Güzel günümden fotoğraflar :) 
"aslında evlilik teklifi postu yapsam iyi olurdu çünkü çok anlamlıydı teklifim bunu düşüneyim ben bi.."



Ve beklenen güne sayılı günler kalmışken ben hazırlıklara tabi ki başladım. Bazı şeylerin sinyallerini aldıkça "yaklaşık 2 ay önceden" söz tepsisi malzemeleri hatta elbisemi bile aldım. Neden o kadar erken aldın derseniz biraz gezdim önce baktım bana uygun istediğim tarz elbise yokkk altı oluyor üstü olmuyor bedeni oluyor rengi uymuyor derken bir telaş sardı beni. Dedim ben iyisi bakayım söz olana kadar elbet bulurum hemen alırım hazır durur. Riske atılacak şey değil sonuçta en mühim kısım :)

Velhasıl başka bir şey için gittiğim Koton'da bir elbise gördüm bayıldım ben bunu denemeliyim dedim neyse bir de ayakkabı giyip kabinden bir çıktım annem ve ben şokk. Arayınca bulunmayan elbise bir an da karşıma çıktı resmen. Annem de bende bayıldık ve hemen aldım kendileri 2 aydır dolabımda inzivada :)

İkinci en önemli kısım tepsi ve süsleme malzemeleri tabi ki. Onları da bir Ankara gezisinde aradan çıkardım. Tepsiyi Paşabahçe'den aldım gayet uygun bir fiyata hem de. Malzemeleri de Şark Han'dan aldım.



 


Tepsi süslemek için aldığımız malzemelerin hepsini kullanmadım renk olarak uymadı. Elbiseme uydurma gibi bir çabaya da girmedim zaten iki parça gibi duruyor alt kısmı dore bakır arası bir renk ona uydurmak zor olurdu zaten :) Neyse daha fazla ayrıntı vermiyorum tepsinin bitmiş halini en son söz olduğu zaman atarım artık elbisem, ayakkabım, kahve fincanım vs bütün detaylar diğer postta olacak. Bir tek dağıtmak için hediye yaptırmadım söz de gerek yok diye düşündüm ama yapmak isteyen yapabilir tabi ki o da farklı bir güzellik olur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder