11 Aralık 2015 Cuma

Çeyiz Alışverişim Vol-1 Yatak Odası Tekstili

Uzun zamandır açmaya niyetlendiğim sonra defalarca vazgeçtiğim blogumu açtığıma göre artık asıl açma nedenim olan çeyizlerimi paylaşma vakti geldi diye düşünüyorum (epey uzun bir cümle oldu) :)

Aslında uzun zamandır içinde olduğum bu serüven büyük değil ufak adımlarla ilerliyor. Çünkü daha evliliğe 2 senem var ve haliyle yeni çıkanlara da heves edeceğim için yavaş ilerliyorum.

Çeyize ıvır zıvır ne alınır baya öğrendim bu süre zarfında :) Ayrıca bununla ilgili bir post yazmam şart...

Şimdi en önemli bölümlerden biri olan nevresim takımı sorunsalı ile karşı karşıyayız :) Bu evreleri yaşayan herkesin sorduğu meşhur sorular:
Çeyizimde kaç tane nevresim takımı olmalı? (özgürüz)
Battaniye de sayı var mı? (kaç tane beğendiysen al hepsi bizim)
Şimdi gelelim ben neler aldım neden bunları seçtim ve başka neler almalıyım..


İlk aldığım takım TAÇ Snow Battaniye Set (battaniyeli nevresim takımı) oldu. Kendisine bir avm de denk gelmiştim ve o an vurulmuştum. Fiyat konusunda bilgimin olmadığı bir dönemdi emin olup alamadım ama o beni bırakmadı bir daha karşıma çıkınca artık benim olmalı dedim ve ilk nevresim takımımı aldım :)




Kış motifli alacaksanız eğer bence en iyisi bu, nevresimi %100 pamuk ve battaniyesi yımışacık :)

Gelelim ikinci aldığım takımaaa. Kendisine bol bol ziyaret ettiğim MADAME COCO da denk geldim, tam da indirim vardı. Aslında sorarsanız şu an aklımda pamuk saten bir takım yoktu çünkü pek nevresim almamıştım sateni sonlarda alırım diye düşünmüştüm. 
Ama onun renkleri, deseni ve o kaliteli kumaşı beni bi-tir-di.
Pamuk saten buymuş arkadaş dedim :)

Peki saten ne pamuk saten ne?
Araştırdığım kadarıyla satenin iki türü var: Polyester saten ve pamuk saten.
İnsan sağlığı açısından pamuk saten en iyi tercihmiş rahat bir uyku sağlaması açısından. Polyester satenler ise parlak ve kaygandır (biliyoruz çoğumuz) çarşafın gece yatakta gezinme ihtimali yüksektir :) 



Ne yazık ki internette resmini bulamadım kendi çektiğimi yükledim. Mor da bir çarşafı var asıl pamuk satenliği o belli ediyor :)

Son olarak aldığımda sevdiceğimin hediyesi :)
Ben beğendim o aldı, tabi ki onun da beğenmesi önemliydi sonuçta yalnız yatmayacağım :)

Biraz anlatması meşakkatli bir nevresim takımı aldım aslında ama sizlere de fikir olur.

KARACA HOME Saoro Ranforce Complete Takım olarak geçiyor.
Complete takım derken ne oluyor diye merak edenlere anlatayım. Ürünün nevresimi kapitonelidir ebat olarak nevresimden büyüktür. Fonksiyon olarak hem nevresim takımı hem yatak örtüsü hem de pike olarak kullanılır. İçine yorgan girebildiği için nevresim takımı oluyor, üst yüzeyi kapitoneli ve ebat olarak büyük olduğu için de yatak örtüsü ve pike olarak kullanılıyor.




Almak istediklerime gelirsek şimdilik bunlar ilerleyen zamanlarda çıkanlar fikrimi tabi ki değiştirebilir :)


TAÇ Vivo Yatak Örtüsü 













KARACA HOME Malita Pano Ranforce Nevresim Takımı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder