16 Aralık 2015 Çarşamba

Zigavus Argan Elixir Besleyici Saç Yağı

Herkese yeniden merhaba :)
Bugün sizlere çoook beğendiğim bir ürün hakkında bilgi vermek istedim. Uzun süredir saçlarımda ombre kullanıyorum ve neredeyse bu yaşıma kadar saçlarım hep uzundu.
Sürekli saçlarımın cansız, soluk görünmesinden şikayetçiydim. Birkaç ürün denedim hatta doğal yöntemleri de denedim fakat istediğim sonucu alamadım ne yazık ki.

Son olarak karşıma Zigavus Argan Elixir çıktı. Bir süredir kullanıyorum ve kesinlikle çok memnunum. Özellikle kokusu bir harika :)



Peki ürün ne işe yarar?

Argan ve avokado içeren bakım serumu saçtaki kırıkları onarıyor. Ayrıca içeriğinde ki yüksek E vitamini sayesinde saçın günlük nem ihtiyacını karşılıyor. Durulama gerektirmeyen bir yapısı var, kuru veya nemli saça uygulanabiliyor (ben kuruyken kullanıyorum). Saçlara ışıltı ve parlaklık kazandırıyor. Açıkcası ombre kullandığım için saç uçlarımın ön planda olmasını seviyorum. Bu yüzden saçlarımın uçlarına sürüyorum böylelikle daha hoş bir görüntü sağlıyorum.



Sonuçta bu bir yağ saçlarımda kötü bir görüntü bırakır mı diye soracak olanlar için şunu söyleyeyim. Ben önce 3 damla elime sıkıp yayıyorum daha sonra saç uçlarıma sürüyorum 2, 3 dakika içinde doğal bir hal alıyor o yüzden hiçbir sıkıntı olmaz kesinlikle ben tavsiye ediyorum.
Tek sorun plastik şişesi keşke cam olsaydı dedim ilk aldığımda.

1 yorum:

  1. uzun suredır severek kullandıgım bır urun nemlı sacıma suruyrm gun boyu ışıl ışıl saclar

    YanıtlaSil