11 Aralık 2015 Cuma

Çeyize Alışverişim Vol-2 Pink&More


Son zamanlar da dekorasyon ve mutfak gereçlerinde vintage ve pastel renkler oldukça popüler hale geldi. Buna bayılan ve ilk zamanlar pembe ve mint görünce dayanamayıp alanlardan biri de bendim. Doğrusu hala güzel geliyor gözüme ama herkes de olanı almak da sıradanlaştırıyor biraz... Şu sıralar instagram ortamında 'sen benden gördün aldın, hayır sadece sen mi alabiliyorsun bu renkleri, sen beni kıskanıyorsun' durumuna kadar geldi olaylar:)

Bu kadar mutlukla yapılan bir alışveriş serüveni bile ne hallere geldi düşünün artık. Sadece instagrama göre yaşıyan bir çoğunluk oluştu. En iyisi abartmadan her şeyin fazlası zarar deyip her rengin olduğu bir çeyiz düzmeye karar verdim :) Pembeler morlar mintler güzel ama erkekler sıkılmaz mı diye de düşünmüyor değilim o_O 

Neyse gelelim benim alışverişime..


Pink&More bu alanda hızla yükselen ve oluşan tercihlere göre de gayet başarılı ürünler çıkaran bir firma bana göre, sadece pastel renkler değil farklı zevkler için kırmızıların mavilerin olduğu cıvıl cıvıl ürünler çıkardı. 
Bakarken hepsi birbirinden güzel yahu dediğim çok oldu :) Geçenler de bu çay setini aldım internetten, çatal bıçağı da vardı ama fotoğrafını çekmeyi unutmuşum. 
Tabi hepsini bir an da almayı istediğim çok ürün var ama şimdilik onları listeme ekledim. Bakınız neler eklendi :)



Rose serisinden sonra yeni aşkım blue heart serisi. Zaten mavi beyaz olan her şey beni daha çok etkilemeye başlamışken siz de nereden çıktınızzzz :)








Haksız sayılmam dimi ama çatal ve kaşıklar gerçekten bir harika...




Sizde merak ettiyseniz bu linkten girip göz atabilirsiniz.


www.pinkmore.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder